Mitt forhold til lyrikk.

Hei!

Idag skal jeg snakke om mitt forhold til lyrikk.

Jeg og lyrikk har ikke et så veldig godt forhold. Jeg leser ikke og har ikke lest så mange bøker før heller. Men, heldigvis sies det at jeg møter lyrikk mye mer enn jeg er klar over, hver dag faktisk. Musikk er lyrikk, og musikk hører jeg på hele tiden. Vi møter lyrikk mye mer enn vi er klar over, det er jo flott. Rap kulturen er stor på lyrikk,  norsk rap har påvirket mye. Jeg hører mye på rap, og liker rap. Hm, så jeg og lyrikk var litt gode venner allikevel!

Leave a Reply

