Anmeldelse filmen “Thor”

Denne filmen trekker med seg utrolig gode elementer, den har en humoristisk side ved seg, en eventyrlig side og en spennende side. Det er spenning omtrent hele tiden, noe som drar meg veldig fort med. Historien har en lang fortelling med masse forskjellige, utviklet karakterer. Spesielt liker jeg Thor, altså Chris Hemsworth, ikke bare fordi han er kjekk, men også fordi han har veldig gode karakteristiske trekk. Det er faktisk en del selvironi fra Thor sin side og, som jeg synes er utrolig morsomt. Måten han blir forelsket i hun dama på jorda gjør det enda bedre, litt romantikk inn i bilde gjør meg bare helt forelsket. Jeg vil gi denne filmen et terningkast sterk 5, en av de beste filmene jeg har sett.

Leave a Reply

